ads

2010年12月9日 星期四

Canon Presents—香港最早期照片展


名稱:Canon Presents—香港最早期照片展
日期:2010年11月27 - 2010年12月27日(1:00pm ~ 7:00pm)(星期三至晚上9時)
地址:中區警署建築群總部大樓2樓(中環荷李活道10號)
價格:免費
官方:http://www.hkphotofest.org/index.html




簡介:
一百張壽命超過一百餘年的照片,從法國吉美國立亞洲藝術博物館、皇家亞洲協會等國際博物館越洋而來,回到出生地--香港,細說1858至1875年間香港攝影的誕生與成形,怎樣將當時風起雲湧的香港塑造成國際城市,推廣到歐美。 

「此情彼景」攝影比賽--一段跨越一個世紀的影像相會:
詳情請參考官網內容


查詢電話: 
2777 1955

----------------------------------------------------------------

個人感想:
另一邊大樓仲有個關於設計既展覽,但我無詳睇,不過佢嗰度好多燈,我影D相好多都唔清楚,有興趣既去現場望下點都好D。不過現場有一張好得人驚,兩個女人抱住一個BB,但個BB係無臉的...(呢度無POST,可以去FACEBOOK度搵返黎睇)


現場花絮:




















 

沒有留言:

張貼留言