ads

2010年12月21日 星期二

《空中看地球》攝影展


名稱:《空中看地球》攝影展
日期:2010年1021 - 201012月26日(10:00am ~ 10:00pm)
地址:奧海城2期露天廣場(西九龍海庭道18號)
價格:免費入場
官方N/A
簡介:
被喻為空中攝影大師的法國攝影師恩亞祖貝特杭(Yann Arthus-Bertrand),首度破天荒於香港舉辦名為《空中看地球》攝影展,展出由其親自操刀之100張精彩俯瞰照片,將美不勝收的真實環境逐一 呈現,並從中窺探生命的演繹及人類的足跡,藉此帶出可持續發展的重要訊息,宣揚保護地球。

同名的攝影展曾在澳洲、紐西蘭、葡萄牙、英國、保加利亞及泰國等全球多個國家展出,觀眾達1億5千萬人次。
查詢電話:
2740 4108

-------------------------------------------------------------------------

個人感想:
呢個展覽仲有幾日就完,不過都值得睇下,好少可用呢個角度睇野(原來高空影真係同畫差唔多),有張仲見到一堆紅色既以為係島,原來近D睇係一堆雀仔黎,去唔切既不妨去facebook個相簿度睇返D相中相(P.S.有大張D的,有興趣可以留言話我知再upload)。

現場花絮:





















沒有留言:

張貼留言