ads

2010年12月5日 星期日

灣仔民間生活館 - 樓上雅座


名稱:灣仔民間生活館 - 樓上雅座
日期:2010年8月30 - 201012月(未定完結日)(1:00pm ~ 5:00pm)(逢星期三及公眾假期休息)
地址:灣仔石水渠街74號(藍屋)地舖
價格:免費
官方:http://www.wclive.net/


簡介:
西多士、蛋撻、奶茶、菠蘿包等茶餐廳出品,最近獲傳媒選為「香港不可缺少的40美食」之列,指茶餐廳是香港飲食文化的代表,實在一點也不為過。

冰室是茶餐廳的前身,亦是殖民地時代產物,讓負擔不起高檔西餐的普羅大眾,也有機會品嚐西式 美食,如,紅茶、西多士、奶油筒等。翻看粵語電影,當中不少以冰室作為場景,如演活時代女性的蕭芳芳嘆著奶油西餅與拍檔傾生意,或是在幽暗燈光的冰室內, 富家子謝賢與嘉玲,喝著咖啡談心。

然而踏入六、七十年代,隨著美式快餐連同美國流行文化相繼登陸,適逢香港經濟發展進入黃金時 代,凡事講求速度與效率。對大部份打工仔來說,食午飯亦由社交活動變成單純滿足生理需要的動作。從前讓大眾消閑、談心的冰室,陸續轉型成為茶餐廳。茶餐廳 除了以價廉物美作招徠,同時提供多元化選擇,除了保留冰室原有的西點,亦引入炒粉、麵、飯等飽肚之選,為分秒必爭的香港人提供一個食快餐的好地方。

聯絡電話:
周小姐、李先生
2835 4376
2117 5840
2117 5851
------------------------------------------------------------------------------------------
個人感想:
本來係想去睇陶瓷展,但去到竟然無開門,跟住見到有一班遊客喺度睇野,望下原來有間鋪仔喺度展出冰室茶餐廳既物品。咁梗係順手睇埋影下相啦。原來由07年開幕,佢地每三四個月左右就會轉一轉內容,今次就到冰室。雖然鋪仔細細,但都值得懷舊一下,期待佢地下一次既展品!
當日喺灣仔碼頭見到奇景(其實係我見識小),喺碼頭釣魚釣泥就見得多,今日見到一班阿叔阿伯喺路邊D污水渠度釣魚...原本都唔覺,見到有兩個日本人去問D阿叔做咩先知...fishing(真係成袋都係),兩個日本人好驚奇咁講左句信じない之後仲好似唔想走咁睇住佢地釣魚...

現場花絮






















沒有留言:

張貼留言