ads

2010年11月7日 星期日

<村上的花>村上隆X笑笑花 藝展


名稱:<村上的花>村上隆X笑笑花 藝展
日期:2010年10月28 - 11月15日(12:00pm ~ 7:00pm) (逢星期日、一休息)
地址:業豐大廈4樓Fabrik Contemporary Art (香港中環德己笠街2-18號)
價格:免費
官方:N/A




簡介:
曾經同LOUIS VUITTON crossover的藝術家。
展覽主題著重圍繞村上隆作品裡經常出現的元素—花,探索他如何把日本背景和傳統訓練與當代文化融合,進化和意義。
展出焦點作品,亦展出另一style新作,部份作品供購買。

關於村上:
村上隆在準備考進東京藝術大學的時候開始畫花,考得日本傳統繪畫藝術的博士學位後,花一直是他作品的題材,他繼而開始在當地的小學裡教畫畫。
他曾經解說過 花如何成為了他的一部份:「當我在準備考入東京藝術大學的時候,我花了整整兩年時間去畫花。每天畫一些。碰巧日本畫的考試題目也包括畫花。
後來,為了謀 生,我用了九年時間在一間小學教學生畫花。
每兩天,我就會特意買些花回來,切得好看的讓學生上課做題材。
老實說,一開始的時候,我一點都不喜歡花,它們一 點一滴都令我反胃!
但慢慢的每天在教書培養了感情,我的感覺改變了:它的氣味,形狀都很可愛,它們每一朵都好像有自己的感覺,自己的性格。」
— (2002年 巴黎卡地亞現代藝術基金會 — 村上隆)。

聯絡電話:
2525 4911

個人感想:
村上隆其實一直有聽佢個名,但我完全唔知佢D野同作品(係..我係同時代脫節的),咁既然咁出名,咁我梗係貪慕虛榮咁去八卦下,上到去地方唔大(其實可以叫細...sor, 其實個老細同伙計都幾nice, 咁講好似唔多好, 哈...),一睇D作品終於知道佢既作品原來我都見過下既,不過估唔到原來佢有畫呢類卡通人物(睇圖就知)。
其實D作品大都可以喺網上search到既...如果只係睇就未必需要刻意過去,如果想買又另一回事啦。

Louis Vuitton "Superflat Monogram" - Takashi Murakami

現場花絮:















沒有留言:

張貼留言