ads

2010年11月17日 星期三

L'art de Papier@Christmas


名稱:L'art de Papier@Christmas
日期:2010年11月12 - 12月31日(11:00am ~ 10:00pm)
地址:Elements圓方 (香港尖沙咀柯士甸道西1號)
價格:免費
官方:http://www.elementshk.com/big5/hot/detail/000000042.htm




簡介:
ELEMENTS圓方於今個聖誕特別以Ingrid Siliakus作品為藍本,配合立體投射效果以超大比例將白色聖誕重現大家眼前! 

國際級荷蘭紙藝建築師Ingrid Siliakus以精密計算,創造出獨特的立體紙雕藝術,亦因此獲得包括KVGA Award 2010等多個殊榮,並受紐約時報Key Magazine青睞邀請成為封面人物。

個人感想:
唔...開頭見到係紙雕,以為會係一d好精細的藝術品,但原來係幾大型的展示品,金區嗰件叫做夠大件係威係勢咁(入口欄住的...可能未係開放時間)。水區有幾件細的,但因為佢地商場欄住曬,唔比行近,根本睇唔清楚... (我問d商場人員d欄遲d會唔會開,個個都話唔知,但我估遲d應該會掛...)影幾張相到此一遊吧...呀...係lor..張宣傳咭幾靚lor

現場花絮:

欄住左睇唔到lor

都係睇唔到lor
仲係睇唔到lor
用相機zoom,終於睇到lor

欄中欄





最大嗰件






沒有留言:

張貼留言