ads

2010年11月27日 星期六

多啦A夢Made In The Future法寶展@樂富廣場

名稱:多啦A夢Made In The Future法寶展@樂富廣場
日期:2010年11月16 - 201012月31日(9:00am ~ 9:00pm)
地址:樂富廣場(橫頭磡聯合道198號)
價格:免費
官方:http://www.facebook.com/TheLinkDoraemonChristmas




簡介:
今個聖誕,多啦A夢會及一眾主角親臨領匯旗下商場同大家歡渡佳節!今年正值多啦A夢誕生40週年,領匯為你打造全港首個以法寶為主題的夢想聖誕,多啦A夢更會帶領大家遊走他的法寶樂園,希望於普天同慶的聖誕節令『人人期望可達到,我的快樂比天高』!

其他活動:
其他活動請參考上方網址的內容

聯絡電話:
2338 4442
-----------------------------------------------------------------------
個人感想:
仲諗會唔會有大雄間房既佈置,會唔會有原大既時光機,果然係無的(應該budget好小...),同埋D道具呢...有D求其咁,好彩有個大型少少既舞台頂住下。

現場花絮:




















沒有留言:

張貼留言