ads

2011年5月15日 星期日

東非,黑色的快樂


名稱:東非,黑色的快樂
日期:2011年4月21日 ~ 2011年5月31日 (10:00am~10:00pm)
地址:
K11
L107 藝術專區 (九龍尖沙咀河內道18號)
價格:免費
官方http://www.k11concepts.com/tc/news-events/art-details.aspx?id=2#




簡介:
非洲大草原下除了獅子、長頸鹿,還有 K11 同事 TJ 加兩位藝術家謝振聲及盧樂謙,分別以相片、聲音裝置及行為藝術將歷奇過後的一年,把大家帶進東非的世界,送上黑色的快樂。展覽將於4月26日至5月31日期間於 K11 的 L107 Art Space 舉行。


個人感想:
唔知係咪我搵唔到定點,入到去個展區,得幾張相咁大把(其實除左門口嗰個小屋仔同每層有少少介紹外,真係得幾張相咁大把同有少少音效,仲有兩個靚女....),不過可能重點在於佢地個講座同行為藝術吧...

現場花絮:





沒有留言:

張貼留言