ads

2011年3月10日 星期四

The perfect 5


名稱:
The perfect 5
日期:20113月2日 ~ 2011年4月10(11:00am ~ 9:00pm)
地址:LCX @海港城
價格:免費

官方
http://www.harbourcity.com.hk/



簡介:
豆腐人黎喇!!!!
為慶祝設計團隊DEVILROBOTS登陸LCX五周年,由即日起至4月10日LCX舉行「The Perfect 5」展覽展出一系列DEVILROBOTS既作品~包括從未於香港曝光既豆腐人滑板及DEVILROBOTS特別為是次展覽而設計既DEVILROBOTS全家福!大家喺場內更可以創作一個屬於自己既豆腐人postcard,有機會獲得精美禮物架!豆腐迷而家更加可以喺3月13日之前參加 "我的豆腐人" 創作比賽, 繪畫出你創作既豆腐人,我地將會揀選5個優異作品得到非賣品既豆腐人figure架!!! 

參加辦法:
《我的豆腐人設計比賽》詳情請參考官網


現場花絮:

官方海報:


沒有留言:

張貼留言