ads

2010年9月22日 星期三

維他奶 - 震撼70大晒冷


名稱:維他奶 - 震撼70大晒冷
日期:2010年9月18 - 924日 (晚上6:30至晚上11:00)
地址:海港城 - 海運大廈多功能運動場
價格:免費
官方:N/A



簡介:
展出"維他奶 x 海港城創意大晒冷遊戲的創意作品。70款「個個祝」維他奶、70周年珍藏禮品及六呎高維他奶結合香港夜景。另外有慈善義賣,「維他奶X公益金慈善義賣」買維他奶送70周年禮品,100%中奬! 

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
個人感想:
原來維他奶已經有70年...真係唔知,我自己一向都唔飲奶類既野,不過對維他奶印象深D的就可以話係前排維他奶廣告Stand by me,因為一向覺得呢類型廣告歌一向好難有好效果,因為好容易有"良"的感覺,但佢就做得幾討好。
去到佢展,有個義賣本來都想買下但無奈小弟係唔飲奶,所以無計...但如果各位有機會行過就買下啦。

官方海報: 

現場花絮:










沒有留言:

張貼留言