ads

2010年9月11日 星期六

中秋專題綵燈展覽2010


名稱:中秋專題綵燈展覽2010
日期:2010年9月10 - 1017日 (晚上6:30至晚上11:00)
地址:尖沙咀香港文化中心露天廣場 (註:西九龍都有一個內容為月球)
價格:免費
官方:http://www.lcsd.gov.hk/CE/Entertainment/EntertainmentOffice/index.html





簡介:
一年一度的中秋節,康文署分別在尖沙咀9月10日至10月17日及9月10至9月24日於西九龍設置綵燈展覽供市民觀賞,另外9月21日在維多利亞公園、22日在青衣公園、23日在大埔海濱公園三個地方設有綵燈晚會。

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
個人感想:
第一時間去尖沙咀個花燈會睇睇有咩料子,去到感覺上比想像中少,可能佢放得比較集中喺一D,但望落都算OK,唔係一般既燈籠,而係一D以香港懷舊為主題感覺既燈飾,例如有飛行棋、小食檔、飛髮鋪、鋪頭招牌和垃圾蟲等等不同造型的綵燈。
今次以香港懷舊文化為主題,以新鮮感黎講算唔錯,不過以中秋角度睇又好似反而有點點不足咁,諗住會有D古色既巨型燈籠,但都OK。唔知係咪太早去未有齊曬(時間都早...太陽都未落曬山...),西九龍仲有個綵燈展其主題好似係月球。

現場花絮:























沒有留言:

張貼留言