ads

2011年10月5日 星期三

《愛‧永恆》Michael Wilkinson雕塑展


名稱:《愛‧永恆》Michael Wilkinson雕塑展

日期:
2011年9月30日 ~ 2011年10月17(11:00am - 10:00pm)
地址:海港城美術館(尖沙咀廣東道3號)

價格:免費
官方
N/A


簡介:
亞加力大家應該都幾熟識~
原來亞加力係全世界最透明既物質,所以要創作優秀既亞加力雕塑要對光線要有好準確既計算!!
今次「海港城.美術館」就展出左製作亞加力雕塑既先驅Michael Wilkinson既作品!!
大家都黎欣賞下呢D咁浪漫既藝術品啦!!

**展覽其間,「高麻藝術」會義賣以Michael Wilkinson的作品去製作愛心咭,籌募善款支持「聯合國兒童基金會」。

個人感想:
近期睇嗰D多數都係平面作品,今次呢個都幾特別。係用亞加力膠(啫係"丙烯酸樹脂")黎做雕塑(最初我以為係水晶之類黎....),呢種藝術好似比較少有(可能我少見LA....)

最特別既地方係,無論你企喺不同角度都可以睇到亞加力入面既人像!真係幾神乎其技,要做到咁,不單止要了解物料,仲要計算光線既反射面黎。(但我竟然無拍片轉個圈拍低佢...),真係唔買都黎睇下啦真係(因為真係幾貴....)

另外,有去開睇的請支持一下聯合國兒童基金會,買張愛心咭!(無記錯的話,好似一百蚊張)

現場花絮:

沒有留言:

張貼留言