ads

2011年4月27日 星期三

樂趣無限建心思‧高出想像創新意 - Lego展覽


名稱:樂趣無限建心思‧高出想像創新意 - Lego展覽

日期:2011年4月15日 ~ 2011年5月2日(11:00am - 9:00pm)
地址:太古城

價格:免費
官方 太古城




 簡介:
60年來,樂高顆粒燃起無數小朋友的燦爛笑容。色彩繽紛的顆粒千變萬化,只要加入天馬行空的想像力,任何建築物、交通工具、甚至火箭都能盡現眼前。雲集全港頂尖樂高創作高手,太古城中心樂高博覽必能令你大開眼界。


展覽推介
- 尋訪樂高顆粒的傳奇故事
- 用上3百萬塊顆粒砌成的環球城,展出17個世界佑名景點,令人嘆為觀止
- 盡覽2000個30年來推出的珍藏樂高人偶,機會難能可貴
- 跟來自丹麥的人型樂高士兵和小來個合照吧



個人感想:
Yeah,又黎Lego,呢個仲係全部係Lego(好似係Lego主辨),今次以世界外地境點做主題,香港境都有好幾個,尖沙咀、長州都有,仲有唔同系列既人仔(有蜘蛛俠,點解無廸士尼嗰D版本)。
睇到都想買盒玩下,佢喺呢個期間去太古城既玩具反斗城買玩具有8~9折咪順路去睇下,點知入面得嗰幾種唔吸引到我既版本,真係有D可惜,有個專賣點又唔同講法,雖知呢D野過左道氣就唔想買。



現場花絮:



















沒有留言:

張貼留言